Thursday, April 29, 2004

Suggested by an anonymous member

Gee, here I am. It's almost 8pm, two more hours before bedtime. I still don't have an entry for today's post. My ego got slightly deflated earlier after reading BethanyC's You know you're procrastinating when...:
I know I am procrastinating when I see that I have a journal entry for every day of the week. Trust me I don't have time to have a journal entry every day of the week! It means I have spent entirely too much time on journal space and not enough time tending to the business of my life. Oh well, here I am again... procrastinating.
And I thought I was being a good journalspace citizen. But she's probably right, I'm just procrastinating too.

As I was about to pen another boring music album review, blissless instant messaged me about us being on the journalspace home page. What do you know, my journal is a Reader Pick "Suggested by an anonymous member". I almost fell off my chair when I saw this. Was it the ramen noodle post that did it? Because, everything else here is probably an acquired taste.

Well, I think I made the minimum number of words for an entry. So, closeyoureyes will have to wait until tomorrow for the music review (she's also a Reader Pick as well). Now, I can watch how George W. Bush found religion on Frontline without feeling guilty.

1 comment:

Anonymous said...

[url=http://www.pi7.ru/zhenskiy-zhurnal/2026-strast-ne-dolzhna-znat-pomeh.html ]крем для сухой кожи [/url]
Здравствуйте уважаемы читатели данного форума! У меня в семье такая проблема. С мужем мы разошлись, но не в разводе. Брак хочу сберечь.Поэтому для меня важно наладить отношения с родителями мужа. Изначально ,я им понравилась, относились ко мне хорошо, буквально каждый день с улыбкой встречали. Но прожив какое-то время, я стала в них развосхищаться, т.е. мне показалось, что они фальшивят, кроме всего прочего много было ситуаций. После такого, как с мужем мы разбежались, вся его семья отвернулась от меня. Я никогда с ними не ругалась, никогда грубого слова не говорила им. Старалась выглядеть в их глазах достойно. Но в последствии такого как благоверный ушел, его отец сказал мне по телефону, что он буквально каждый день был против нашего брака. Для меня это был шок. Как человек мог притворятся 3 года? До сих пор тяжело в это поверить. С его мамой у меня отношения никакие.
Посоветуйте, как можно наладить отношения? Они живут за 300 км от меня. И общаться со мной вообще не хотят. Плюнуть на это не могу, т.к. есть веские причины. Они на нас с мужем делают постоянные рассорки, наводят любую чепуху, и быть может в следствии этого мы все никак не можем помириться